جلسه بازبینی و بررسی عملکرد «سامانه تصمیم» برگزار شد

نخستین جلسه بررسی عملکرد سامانه تصمیم (طرح کنترل و کاهش طلاق) روز سه شنبه ۷ مرداد ماه جاری با حضور« دکتر علی محمد زنگانه »مدیرکل پیشگیری های فرهنگی اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه،در مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این جلسه که با حضور دکتر فاطمه رضوان مدنی سرپرست مرکز توسعه پیشگیری، دکتر بهزاد وحیدنیا مدیرکل دفتر مشاوره و امور روان شناختی بهزیستی  و جمعی از کارشناسان حوزه پیشگیری برگزار شد، در خصوص مهمترین چالش ها و مشکلات «سامانه تصمیم» در استان ها و همچنین راهکارهای اجرایی به منظور  اصلاح فرآیندها و رفع مشکلات این سامانه بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد تمامی استانهایی که تا به حال سامانه تصمیم را راه اندازی نکرده اند، در اسرع وقت به این سامانه دسترسی یابند و چالشهای پیش روی متقاضیان طلاق در این سامانه نیز به سرعت پیگیری و برطرف شود.

در این جلسه همچنین  سیاست ها و رویکردهای جدید پیشگیری در حوزه خانواده و با هدف کنترل و کاهش طلاق، معرفی و بررسی شد و مقرر شد که مواضع دو حوزه با درنظر گرفتن رویکرد پیشگیرانه و پیوستاری به خانواده در دستور کار فوری قرار گیرد.

افزایش تعامل موثر با مراکز استانی به منظور  کاهش مخاطرات استانها در مدیریت تقاضاهای موجود در سامانه تصمیم نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 20923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =