اظهار رضایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان از پاسخگویی بهزیستی امتیاز و باعث افتخار است

مدیر بخش بانوان دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به نمایندگی از حجه الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اهداء لوح از رییس روابط عمومی بهزیستی ، رییس و کارشناس اداره پذیرش و هماهنگی قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل با ابراز خرسندی از رضایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان از پاسخگویی کارشناسان بهزیستی به ویژه در بخش پاسخگویی به مراجعات مردمی در اداره پذیرش و هماهنگی اظهار داشت : بهزیستی کرمان به واسطه اقدامات علمی و سازمانی که در موضوع مسائل اجتماعی داشته ؛ مورد توجه قرار گرفته است ولی اظهار رضایت نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان برای مجموعه بهزیستی باعث افتخار است و یک امتیاز محسوب می شود . 

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبه و درخواست های مردم وظیفه ذاتی و قانونی بهزیستی است ؛ اظهار داشت : شرایط خاص جامعه و وضعیت جسمی – روانی و اجتماعی گروه ها و افراد تحت حمایت باعث می شود که سطح تاب آوری و آستانه تحمل این افراد کاهش یابد و این وظیفه مددکاری است که با صبوری پاسخگوی مردم باشیم .

صادق زاده آرامش بخشی به مراجعینی که با انواع مسائل و بحران ها مواجه هستند را اولین گام پاسخگویی دانست و یاد آور شد : هر اقدامی را که در حیطه وظایف و اختیارات بتوانیم انجام دهیم ، دریغ نمی کنیم .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان سرعت و دقت را دیگر ویژگی پاسخگویی معرفی کرد و گفت : صد در صد رضایت مراجعین با نیازهای خاص شاید فراهم نشود ، اما تلاش کرده ایم و به همکاران نیز توصیه شده که در کمال احترام و بر اساس اصول مددکاری پاسخگوی مردم باشند .

فاطمه شفیعی مدیر بخش بانوان دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در این دیدار با اعلام پیام قدردانی حجه الاسلام حسن علیدادی ، اظهار داشت : نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان پاسخگویی مجموعه بهزیستی به وِیژه در بخش مراجعات مردمی را بسیار مناسب و به موقع می داند .

وی با بیان اینکه بهزیستی تمام ظرفیت و امکانات خود را برای پاسخگویی به افراد تحت پوشش و مراجعین به کار گرفته است ؛ هفته بهزیستی را بهانه ای دانست که از خدمات همکاران در اداره پذیرش و هماهنگی و هماهنگی روابط عمومی با دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان قدردانی شود .

گفتنی است در این جلسه لوح سپاس نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به فاطمه وجودی رئیس پذیرش و هماهنگی ، سوده دهقان کارشناس و افسانه قاضی زاده رئیس روابط عمومی بهزیستی استان کرمان اهداء شد . 

                                                                                       

                                                                                   

                                     


 

کد خبر 20915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد