تشریح روند ارائه خدمات بهزیستی استان در کمیته کرونا استانداری

مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان وضعیت مراکز تحت نظارت را در جلسه استانی کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل و رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان در جلسه استانی کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا که به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و حضور روسای کمیته های تخصصی پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در استانداری برگزار شد ضمن تشریح وضعیت مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گفت: با توجه به اوج گیری دوباره شیوع کرونا ویروس و برخی بازگشایی ها مراکز تحت نظارت به دقت رصد و با با هرگونه قصور احتمالی در رعایت پروتکل های بهداشتی به شدت برخورد خواهد شد. 

حمیدرضا الوند افزود: پس از اعلام بازگشایی مراکز و از سرگیری روند ارائه خدمات تمامی مراکز بازگشایی شده  بخصوص مراکز شبانه روزی  به دقت توسط کارشناسان مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند تا از هرگونه شیوع احتمالی پیشگیری و در صورت مشاهده موارد مشکوک  مداخله مناسب صورت پذیرد. 

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان تمامی مراکز موظف به تامین نیروی جایگزین برای مواقع ضروری و در صورت ابتلای مراقبین شده اند ضمن اینکه تمامی مراقبین بکارگیری شده می بایست قبل از حضور در مراکز و بصورت روزانه مورد ارزیابی از نظر ابتلا قرار بگیرند. 

حمیدرضا الوند افزود: در تلاش هستیم تا با انعقاد تفاهم نامه با سازمان بسیج اقشار استان بستر لازم برای به کار گیری نیروهای داوطلب  جهت پوشش دهی شیفت ها و از سرگیری خدمات  را فراهم آوریم..  

الوند خاطرنشان کرد: مراقبینی که دارای علائم باشند به مدت دو هفته قرنطینه خواهند شد و در زمان قرنطینه ایشان از نیروهای جایگزین استفاده خواهد شد. 

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماریهای واگیر بهزیستی استان افزود: با توجه به شرایط خاص مراکز تحت نظارت، تجمعی بودن و... انتظار می رود تمامی پذیرش های جدید در مراکز شبانه روزی تا یکماه متوقف شود. 

کد خبر 20913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد