چادگان| مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در شهرستان چادگان 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان چادگان، دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به همراه سید مسعود حسینی نسب مشاور امور اجرایی خود، با عباس توکلی فرماندار و دکترحسین محمد صالحی نماینده مردم شهرستان چادگان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه عباس توکلی فرماندار شهرستان چادگان با اشاره به خدمات بهزیستی به جامعه هدف، اظهار داشت: حاکم شدن نگاه اجتماعی و پرداختن مباحث اجتماعی در شرایط فعلی می تواند به گسترش خدمات اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش رضایت مندی مردم منجر شود که می بایست اعتبارات آن نیز برای شهرستان چادگان لحاظ گردد.
در ادامه جلسه دکتر حسین محمدصالحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به کمبودهای شهرستان گفت: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان، باید برنامه ها و فعالیت های مدون و اجرایی با همکاری و همراهی همه دستگاه های حوزه اجتماعی انجام شود.
وی افزود:  بنده هم قول می دهم که  مواردی هم که نیاز به پیگیری در سطح کشور و مجلس داشته باشد را پیگیری کنم و در این خصوص از  پیشنهادات کاربردی استقبال می کنم.
در ادامه دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر از حمایت و همراهی فرماندار و نماینده شهرستان با بهزیستی، خدمت مردم را از جمله نعمت های خداوند متعال بر شمرد و افزود: ارتباط موثر دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف بهزیستی و ارائه خدمات بهتر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی  را به همراه دارد. علاوه بر این وجود خیرین به عنوان پشتوانه های مادی و معنوی بهزیستی، نقشی اثرگذار در بهبود کیفیت خدمات بهزیستی داشته است.
لازم به ذکر است که مدیرکل بهزیستی استان اصفهان بعد از این دیدار، در نشستی صمیمی با کارکنان بهزیستی شهرستان چادگان، مسائل و مشکلات اجرایی بهزیستی چادگان را بررسی کرد.

کد خبر 20902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد