دریافت نذورات در مراکز تحت نظارت بهزیستی

ایزدپور گفت : در مراکز سازمان بهزیستی تنها گوشت قربانی شده، کمک های نقدی جهت تهیه دام و گوشت و هدایای غیر نقدی دریافت می شود و مراکز از پذیرش دام زنده منع شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور با اشاره به روشهای جمع آوری نذورات شهروندان و خیرین در عید قربان گفت: روش های مختلفی همچون واریز وجهات به شماره حساب: ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷   شماره شبا: ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷IR و کارت: ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مراجعه به یا وب سایت سازمان بهزیستی به نشانی اینترنتی www.behzisti.ir، اپلیکیشن های:(سکه، آپ، ۷۲۴، تاپ، جیرینگ، همراه کارت، ستاره اول) و کدهای دستوری #۹*۷*۷۳۳* و# ۵ *۵*۷۴۱* در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است تا بتوانند کمک های نقدی خود را مستقیم و متناسب با نیت خود، به دست نیازمندان و مددجویان سازمان بهزیستی برسانند.

ایزدپور در خصوص تفاوت جمع آوری نذورات در عید قربان امسال نسبت به سالهای گذشته و با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت:با توجه به حضور سالمندان، کودکان و افراد در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا در مراکز بهزیستی، دید و بازدید و رفت و آمد به مراکز بهزیستی در روز عید قربان ممنوع است. همچنین بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و ممنوعیت ذبح دام در مراکز سازمان بهزیستی، از خیرین عزیز میخواهیم که دام قربانی خود را در مراکز مجازی که از سوی سازمان دامپزشکی معرفی شده است؛ ذبح نمایند و لاشه آن را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

وی افزود:در مراکز سازمان بهزیستی تنها گوشت قربانی شده، کمک های نقدی جهت تهیه دام و گوشت  و هدایای غیر نقدی دریافت می شود و مراکز از پذیرش دام زنده منع شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین از ضدعفونی و تجهیز مراکز برای دریافت لاشه دام خبر داد و تاکید کرد که تمامی نذورات دریافت شده با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز نگهداری می شوند و تا زمان تحویل به مددجو در شرایط استاندارد و بهداشتی قرار دارند.

کد خبر 20893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد