بهزیستی استان آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات

بهزیستی استان اردبیل با اجرای طرح دهه ولایت ( از عید تا عید ) آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنان عزیز است .

دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی استان در خصوص برگزاری طرح دهه ولایت و چگونگی دریافت نذورات مردم در ایام کرونایی گفت : با اجرای طرح دهه ولایت بهزیستی استان و موسسات خیریه تحت پوشش آماده دریافت گوشت های قربانی و نذورات مردم خیر و نوعدوست استان با ر عایت دستورالعمل های بهداشتی می باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به وضعیت خاص امسال به دلیل شیوع بیماری کووید 19 اعلام کرد : بهزیستی استان با اجرای طرح دهه ولایت ( از عید تا عید ) آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنان عزیز است .

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: ادارات بهزیستی شهرستانها ، مجتمع های تابعه در بخشها و موسسات خیریه تحت پوشش آماده دریافت گوشت قربانی و نذورات مردم شریف استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و مراقبتی می باشد .

وی افزود : بر اساس تصمیم کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار سازمان و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و همچنین تامین و حفظ سلامت پرسنل و مقیمان مراکز تحت پوشش ، برگزاری هرگونه مراسم به صورت گردهمایی حضوری و دید و بازدید ایام عید در مراکز و موسسات ممنوع می باشد .

این مسئول ادامه داد : با توجه به نیاز خانواده های تحت پوشش ، بهزیستی استان آماده دریافت کمک های مردمی برای تامین نیازهای جامعه هدف می باشد فلذا مردم عزیز می توانند کمک های نقدی و نذورات خاص خود را از طریق شماره کارت مجازی 4167-9460-9570-6367 ، شماره شبای IR 750100004175034541870919 ، بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه به دست مددجویان و مراکز تحت پوشش بهزیستی استان برسانند.

کد خبر 20889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد