در رسانه| آمادگی بهزیستی استان جهت دریافت نذورات عید قربان

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم استان در عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، معصومه محمدی از آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات مردم استان در عید سعید قربان خبر داد و گفت: بر اساس بخش‌نامه کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر و به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع بوده اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی در سطح استان و مؤسسات خیریه دارای مجوز از این نهاد، نذورات خود را تحویل دهند.

وی با بیان اینکه برهمین اساس شهروندان و خیرین می‌توانند نذورات خود را جهت خانواده‌های نیازمند، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و معلولان به ادارات بهزیستی تحویل دهند، اضافه کرد: سال گذشته کمک‌های خیرین به ارزش یک میلیارد و ۲۲ میلیون ریال برای کمک به افراد نیازمند در بین جامعه هدف توزیع شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت: خیرین و نیکوکاران همچنین می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به  شماره  حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ به نام هدایای خاص بهزیستی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

کد خبر 20880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد