پردیس|خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف در راس کار بهزیستی پردیس قرار گرفت

در جلسه ای که با حضورمعاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران و فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد بر افزایش سطح کمی و کیفی خدمات بهزیستی در این شهرستان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم و عبدالعظیم رضایی در این دیدار تصمیماتی مشترک و کاربردی در مورد ساختمان ستاد بهزیستی شهرستان پردیس اتخاذ نمودند.
در این نشست که در محل ساختمان فرمانداری پردیس برگزار شد و ابوالفضل کرمانی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان هم حضور داشت، بر لزوم توجه و حمایت بیشتر از مددجویان تحت پوشش به ویژه معلولان، بر ایجاد ساز و کاری برای آشنایی بیشتر خیران و حامیان با فعالیت های بهزیستی در حوزه های مختلف و خانواده های هدف به منظور استفاده از ظرفیت این قشر تاکید شد.
تقویت دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی، هماهنگی افتتاح ساختمان جدید ستاد شهرستان در فضایی مناسب تر از نظر تردد معلولان و پذیرش مراجعان در ماه جاری و ایجاد شرایط کلنگ زنی قطعه زمین اختصاص یافته به اداره بهزیستی از سوی شرکت توسعه و عمران شهر جدید پردیس دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در این جلسه با تأکید بر بهره بیشتر و بهینه تر از ظرفیت موجود مهاجرانی که در پردیس ساکن شده اند و ساکنان قدیمی شهر بومهن، اظهار داشت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم از داشته های معنوی و مادی مردم، خیران و سازمان های مردم نهاد کمال استفاده را در مسیر توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بنماییم و باید دستگاه های اجرایی را در این مسیر پرمخاطره، همراه و همگام خود ببینیم و از این رو ازمجموعه ادارات شهرستان به ویژه فرمانداری کمال تشکر را داشته و می خواهم بهزیستی پردیس را در این راه، حمایت کنند.

کد خبر 20876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد