دریافت نذورات قربانی در مراکز بهزیستی قزوین مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه است

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: بر اساس تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، همچنین تامین و حفظ سلامت کارکنان و مقیمان مراکز تحت پوشش این سازمان دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی در عید قربان مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه ها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی قزوین، علیرضا وارثی با اعلام این خبر افزود: بر اساس این بخشنامه دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی برای عید قربان امسال ممنوع و  دریافت دامهای قربانی مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس این بخشنامه برگزاری هر گونه جشن و مراسم بصورت گردهمایی حضوری، دید و بازید ایام عید به صورت خانوادگی در مراکز و موسسات تحت پوشش سازمان بهزیستی ممنوع است.

وی افزود: همچنین مردم نوع دوست و خیر می توانند نذورات نقدی خاص این ایام را از طریق شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸، شمار حساب های مشارکتهای مردمی بهزیستی ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲و شماره شبا :۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ به مددجویان زیر پوشش اهدا کنند.

به گفته وارثی، کلیه ادارات و مراکز بهزیستی سراسر استان نیز در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردمی برای اهدا به مددجویان بهزیستی هستند.

کد خبر 20864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد