آمادگی اداره کل بهزیستی استان جهت دریافت نذورات عید قربان

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از آمادگی این اداره کل برای دریافت نذورات در عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" با اعلام این خبر گفت: بر اساس بخش نامه کمیته یشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، دریافت دام زنده و ذبح در مراکز سازمان بهزیستی ممنوع بوده اما دریافت نذورات خاص و پذیرش قربانی مشروط به ذبح بهداشتی در کشتارگاه بلامانع خواهد بود.

محمدی افزود: هم استانی های عزیز می‌توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی در سطح استان و موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی، نذورات خود را به این اداره کل تحویل دهند.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس شهروندان و خیرین می‌توانند نذورات خود را جهت خانواده های نیازمند، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و معلولان به ادارات بهزیستی تحویل نمایند  

محمدی با اشاره به کمک خیرین در عید سعید قربان سال گذشته، گفت: سال گذشته کمک های خیرین به ارزش یک میلیارد و ۲۲ میلیون ریال برای کمک به افراد نیازمند در بین جامعه هدف توزیع گردید.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: خیرین و نیکوکاران همچنین می‌توانند به میزان نذر و قربانی خود مبلغی را به  شماره  حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ به نام هدایای خاص بهزیستی نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند.

کد خبر 20853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد