سه طرح خیرخواهانه بهزیستی قزوین در عید قربان اجرا می‌شود

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان قزوین گفت: برای کمک رسانی بیشتر به مددجویان این نهاد سه طرح پویش عیدی حجاج، ما هم می‌توانیم سهیم باشیم و ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین غفار رمضانی  افزود: در طرح پویش عیدی حجاج، هزینه ولیمه، قربانی و نذورات حج از طرف حجاج و خیران به مددجویان بهزیستی اهدا می‌شود.

رمضانی اضافه کرد: همچنین در طرح "ما هم می‌توانیم سهیم باشیم" به علت افزایش قیمت در ذبح گوسفند از افراد علاقه مند درخواست شده است تا با واریز هر مبلغی که در توان دارند در ذبح گوسفند و توزیع آن بین محرومان سهیم باشند.

 وی گفت: در طرح ساماندهی نذورات نقدی و غیر نقدی نیز علاقه مندان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های اعلامی از سوی بهزیستی اهدا کنند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان گفت: همچنین برای دریافت نذورات نقدی شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و شماره شبا IR۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ بانک مرکزی در نظر گرفته شده است و خیران می‌توانند نذورات خود را به آنها واریز کنند

کد خبر 20841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد