گرمسار | فعالیت و خدمات مرکز تامین توسعه شهید رجایی

نسیمی گفت : بدنبال ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بمنظور ارئه مطلبوتر و شایسته به آحاد جامعه و علی الخصوص جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمد نسیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمسار گزارشی از عملکرد مرکز تامین و توسعه شهرستان ارائه کرد.

نسیمی در ابتدا ضمن بیان این مطلب که مرکز تامین و توسعه شهرستان به شناسایی و تعیین نیازهای گروه هدف، انجام مصاحبه اولیه، پیگیری و نظارت بر روند ارائه حمایتهای مستمر و غیر مستمر به خانواده های تحت پوشش فعالیت می نماید، تصرح کردند : اهم فعالیت و خدمات تخصصی مرکز شهید رجایی شهرستان را می توان به اقدام لازم به منظور بهره مندی خانواده های تحت پوشش از مزایای برنامه های تامین مسکن، بیمه، ارتقاء وضعیت تحصیلی، سلامت جسم و روان، توانمند سازی، ارتقاء سطح کیفیت زندگی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت، ارائه وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی، پذیرش بیماران در بخش فیزیوتراپی و انجام جلسات درمانی رایگان برای مددجویان و توانخواهان و برای عموم شهروندان با تعرفه دولتی، پذیرش بیمار  و انجام جلسات کاردرمانی، پذیرش و انجام طرح بینائی سنجی برای کودکان و اقدام لازم به منظور جلب همکاری و مشارکت خیرین بیان داشت.

ایشان در پایان : در سال جاری بدنبال ارتقاء سطح خدمات سطح مددکاری، انجام مشاوره و بازتوانی توانخواهان، جلب مشارکت خیرین، مناسب سازی بخش فیزیوتراپی مرکز و ... هستیم تا بتوان خدمات مطلوبتر و شایسته به آحاد جامعه و علی الخصوص جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان ارائه نمایم

کد خبر 20812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد