برگزاری نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان

نشست شورای معاونین بهزیستی استان هرمزگان با حضور مدیران کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات و دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر کاظم نظم ده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بهزیستی کشور در این نشست با اذعان به سختی کار در بهزیستی ، خدمت به خلق را افتخاری برای خود و کارکنان بهزیستی قلمداد کرد و گفت : باید قدردان این موهبت باشیم.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بهزیستی کشور رعایت شفافیت در ارائه خدمات و سلامت اداری را مورد تاکید مسئولین کشور و سازمان عنوان کرد و افزود : در بحث شفافیت و سلامت ، سازمان بهزیستی همیشه پیشرو بوده و هست چون رویکرد بهزیستی مددکاری است و مددکاری جز خدمت به بندگان خدا نیست .
وی گفت : در مسیر شفافیت می خواهیم به سرعت ، صحت و دقت در ارائه خدمت دست یابیم اما نباید دستیابی به سرعت ، صحت و دقت را تحت الشعاع قرار دهد.
دکتر نظم ده به بحث تعارض منافع در سازمان اشاره داشت و افزود : بحث تعارض منافع داروی تلخی است که در راه رسیدن به سلامت اداری و رعایت عدالت اجتماعی باید نوشید.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بهزیستی کشور همچنین اضافه کرد : ارائه خدمت به اقشار مختلف جامعه هدف باید با شاخص های عدالت محوری همراه باشد تا مددجویان ما در اقصی نقاط کشور و در شرایط مختلف خدماتی به حق و درخور دریافت نمایند .
دکتر ستاری مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور نیز بخشنامه ممنوعیت استفاده از پیام رسان های خارجی در تمامی نهادها و موسسات دولتی و عمومی غیر دولتی را مورد تاکید قرار داد و افزود : هرگونه استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای مکاتبات اداری و ارائه خدمات اداری کماکان ممنوع است و باید همچنان در این خصوص اهتمام ورزید.
مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور فرهنگ سازی و بومی سازی برنامه های اجرایی در استان را یکی از راهکارهای موثر در موفقیت طرح ها به ویژه اشتغال معرفی کرد.

کد خبر 20806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد