برگزاری جلسه کمیته مدیریت عملکرد

ایزدپور گفت : موفقیت و تحقق اهداف عالیه یک سازمان تنها در سایه همدلی و همراهی کلیه پرسنل آن دستگاه تحقق پیدا می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل برگزار شد .

کمیته مدیریت عملکرد به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل و به دبیری جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد با دستور کار بررسی نمرات کسب شده اولیه در تسما و روند ثبت اعتراضات با حضور معاونین و روسای ستادی در محل سالن جلسات ستاد استان برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های کلیه همکاران علی الخصوص مسئول دفتر مدیریت عملکرد به واسطه بارگذاری مستندات و دغدغه های ایشان در تکمیل فرایند و ثبت اطلاعات بیان داشتند : انتظار می رود در مدت زمان تعیین شده در تکمیل و اصلاح مستندات اقدام لازم انجام شود و کلیه نواقص رفع و امتیازات مربوطه کسب شود .

وی افزود : نکته حائز اهمیت در فرایند تهیه مستندات و ارزیابی سالیانه مربوط به پیگیری ، جمع آوری ، اعلام عدم مصداق ها و ... در طول سال است و نباید این فرایند به روزهای پایانی سال و به زمان تجدید نظر و فرصت اصلاح برسد تا بتوان با این پیگیری ها ، رصد مشکلات و رفع موانع امتیازات لازم را کسب کرد.

ایزدپور ضمن بیان این مطلب که مواردی که لازم است از طریق مدیرکل از تهران و در استان پیگیری شود تهیه و جمع بندی گردد تا اقدام لازم صورت گیرد در پایان افزودند : موفقیت و تحقق اهداف عالیه یک سازمان تنها در سایه همدلی و همراهی کلیه پرسنل آن دستگاه تحقق پیدا می کند .

در ادامه جلسه محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد در ابتدا گزارشی از امتیازان کسب شده و شاخص ها با کسب نمرات کمتر را ارئه داشتند و توضیحاتی در این خصوص بیان کردند و معاونین و روسای ادارات به سوالات مطرح شده پاسخ و گزارشی از روند اصلاح و تکمیل شاخص های ارزیابی در فرصت تجدید نظر ارائه کردند .

کد خبر 20798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد