جوایز مسابقات توانیاب برتر توسط مدیرکل بهزیستی استان به این عزیزان اهداء شد

دراین دوره از مسابقات که با همت انجمن حمایت از معلولین آهوان و مشارکت بهزیستی استان البرز برگزار شد، ۳ نفر بعنوان توانیاب برتر در زمینه های مختلف و ۲ نفر در بخش ویژه فعالیت های انسان دوستانه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان طی مراسمی از توانیابان برتر سال ۹۹ که به همت انجمن حمایت از معلولین آهوان و مشارکت بهزیستی استان صورت گرفته بود با اهداء لوح سپاس، هدایای نقدی و تندیس تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل بهزیستی استان در خصوص روند برگزاری مسابقات توانیاب برتر سال جاری گفت: این دوره از مسابقات که با استقبال بینظیر معلولین مستعد و هنرمند برگزار شده بود ۹۰ نفر شرکت کننده داشت که ۴۰ نفر ازآنان به مرحله بعدی راه پیدا کردند که از میان آنان ۱۲ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و با رای گیری در بستر فضای مجازی و در نهایت با رای داوران از میان آنان ۳ نفر به عنوان توانیاب برتر و ۲ نفر در بخش ویژه فعالیتهای انسان دوستانه معرفی گردیدند.

دکتر حیدری ملاک انتخاب نفرات برتر این دوره از مسابقات که در دو بخش جسمی-حرکتی و ذهنی برگزار شده بود را سنجش افراد در زمینه های مختلف علمی، هنری، ورزشی و پژوهشی برشمرد.

وی افزود : برگزاری اینگونه مراسمات و انعکاس فعالیت های هنری، علمی و ورزشی و شناسایی استعدادهای افراد دارای معلولیت، علاوه بر ایجاد انگیزه در آنان توانمندی های بی نظیرشان را به عرصه نمایش می گذارد تا از حمایت کلیه آحاد جامعه و مسئولین امر برخوردار شده و همگی در ایجاد بسترلازم برای حضور هرچه بیشتر این عزیزان در عرصه های مختلف به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمایند.

لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات با آرای مردمی آقای شهاب زنگنه نفر اول در بخش ذهنی، خانم فرزانه سهرابی تبار نفر اول در بخش جسمی حرکتی، خانم ژینو یوسفی نفر اول در بخش کودک و نوجوان حائز رتبه توانیاب برتر گردیدند و همچنین آقای ظفرذاکر در بخش ویژه مرحله اول فعالیتهای انسان دوستانه و خانم رعنا طهماسبی در بخش ویژه مرحله دوم فعالیتهای انسان دوستانه انتخاب شدند.

در پایان این مراسم که در یک فضای صمیمی برگزار شده بود توانیابان به پاس استقبال، همراهی و حضور موثر دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان در برگزاری این دوره از مسابقات که باعث ایجاد نشاط در بین توانیابان و شکوفایی استعدادهای برتر آنان گردیده بود با اهداء تندیس و لوح سپاس از وی تقدیر به عمل آوردند.

کد خبر 20797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد