برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان

دکتر مرادی طی حکمی هدایت عظیمی فر را به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد: در جلسه ای با حضور معاونین و مسئولین ستادی اداره کل بهزیستی استان ، دکتر محسن مرادی طی حکمی هدایت عظیمی فر را به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان منصوب و از خدمات شایسته  هوشنگ سیاوش پو قدردانی کردند .

در این جلسه آقای سیاوش پو گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود ارائه و از همکاری مدیریت و کل مجموعه سازمان تقدیر نمودند .

آقای عظیمی فر طی سخنانی در جلسه معارفه خود همبستگی مسائل و آسیب های اجتماعی جامعه ایران با بحران های امروز اقتصادی را بدیهی دانسته واز نقش مسائل ساختاری  در فروپاشی اجتماعی یاد نمودند.ایشان یادآور شدند حل معضلات اجتماعی راه حل اجتماعی دارد و با رویکردهای اجتماع محور و ساختارسازی های اجتماعی روند توانمندسازی و خدمت رسانی به جامعه هدف اثرات و خدمات بهینه تر و مثمرثمرتری خواهد بود.

ایشان نقش بهزیستی و معاونت امور اجتماعی بهزیستی را در تعدیل بی عدالتی و توزیع متوازن ثروت سرنوشت ساز خواندند و در این برهه اهمیت خدمات اجتماعی را دوچندان دانستند.

هدایت عظیمی فر از جریان وحدت به جریان خدمت و عدالت نام بردند و وحدت را از پارامتراهای توسعه اجتماعی و تقویت کننده  سرمایه اقتصادی و اجتماعی دانستند.

ایشان از  پژوهش محوری و توانمندسازی جمعیت هدف و استانداردسازی خدمات همچنین استفاده از ظرفیت های فرابخشی به عنوان اهم برنامه خود نام بردند.

کد خبر 20770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد