با همراهی و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شاهدتحولی در حوزه مسائل اجتماعی خواهیم بود

نشست اعضاء مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاههای زیزمجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امروز شنبه چهارم مردادماه در سالن تلاش برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل در این جلسه با قدردانی از همراهی مجمع نمایندگان استان با دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و  رفاه اجتماعی به ویژه بهزیستی با اشاره به استفاده هوشمندانه از ظرفیت و توان برنامه ریزی و ایده پردازی خلاقانه کارشناسان مسائل اجتماعی در استان کرمان ، یادآور شد : با تکیه بر توان علمی متخصصان و کارشناسان خبره و با تجربه ، طرح های علمی وعملیاتی در دوره گذشته به مجمع نمایندگان ارائه شده است .
وی همکاری موثر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در پذیرفتن این طرح ها یکی از عوامل تصویب قوانین  دانست و افزود : با الزامی شدن انجام مشاوره های ژنتیک قبل از ازدواج از تولد نوزدان دچار معلولیت جلوگیری می شود .


مدیرکل بهزیستی استان کرمان با ضروری دانستن سطح آگاهی های عمومی در حوزه مسائل اجتماعی ، اظهار داشت : با توجه به توان وظرفیتی که در استان کرمان برای تدوین طرح و برنامه های پیشگیرانه وجود دارد ؛ امیدواریم با همراهی و همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این طرح ها عملیاتی و در حوزه مسائل اجتماعی تحولی ایجاد شود .


گفتنی است هریک از مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاههای زیر مجموعه وزارتخانه  به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات خود پرداختند . همچنین نمایندگان منتخب شهرستانهای با بیان نظرات و دیدگاههای خود نسبت به مسائل مختلف ، برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی کردند .  

                                                                                               

کد خبر 20763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد