پیام تبریک سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز ملی فیزیوتراپ

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز ملی فیزیوتراپ پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت روز ملی فیزیوتراپ پیام تبریکی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:


 سلامتی و نشاط آحادجوامع بشری از دیرباز مرهون تلاش کسانی است که با دستانی توانمند،اندیشه‌ای خلاق و هدفمند،صداقت ومهارت را ابزار خود گرفته‌اند تا در سایه امن آنهاتندرستی و شادابی متولدشود.

 دوم مرداد ماه، روز ملی فیزیوتراپی، یادآور تلاش عالمان کارآزموده و تجربیات آموخته‌ای است که به عنوان یکی از مهمترین حلقه‌های به هم پیوسته شبکه سلامت،ضمن برخورداری از دانش تخصصی،عواطف بشر دوستانه و رویکردهای انسان‌مدار، نقش ارزنده‌ای درکشور ایفا می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک این روز،از تلاش های ارزنده همکاران فیزیوتراپیست در بهزیستی استان، که با ارائه خدمات درمانی وتوانبخشی مبتنی بر اندیشه‌های نوین ورهیافت‌های علمی و با کاهش آلام دردمندان،سلامتی و امید را به معلولین وتوانخواهان تحت پوشش سازمان هدیه می‌نمائید، صمیمانه قدردانی می نمایم.امید که در سایه الطاف الهی و فراهم ‌سازی زیر ساخت‌های مناسب درجهت تحقق اهداف توسعه پایدار و ارتقاء شاخص‌های نظام سلامت کشورکوشا و موفق باشید.

دکتر فاطمه رضوان مدنی

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 20753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد