پیشوا| بسته های حمایتی در قالب طرح های اجتماع محور و همیاران سلامت در شهرستان پیشوا توزیع شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا از توزیع پانصد و 80 بسته بهداشتی در برخی محلات مرکز این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نجمه اسماعیلی در خصوص دو طرح اجتماع محور و همیاران سلامت در پیشوا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح های اجتماع محور و همیاران سلامت در  محلات خورشید هشتم، شهرک گلها و کهنک، این بسته های بهداشتی و 50 سبد کالا به ارزش هر بسته سه میلیون ریال به افراد نیازمند محلات ذکر شده اهدا شد.
اسماعیلی افزود: تاکنون در اجرای طرح های اجتماع محور و همیاران سلامت از سال 96 پانصد و 79 دوره آموزشی با محوریت پیشگیری از اعتیاد و خانواده سالم برگزار و ششصد و 80 سبد کالا در این محلات توزیع شده است. 
این مسئول با بیان اینکه هر اجتماعی، کمبودهایی دارد و باید آنها مورد  توجه قرار گیرند، بیان داشت: باید به داشته ها و نقاط قوت نیز توجه کنیم و بر این اساس در رویکرد اجتماع محور، اعضای اجتماع در برنامه ریزی، اجرا و ارزشیابی برنامه ها دخالت داده می شوند.
وی افزود: در این طرح مردم می توانند برای بهبود وضعیت خود تصمیم بگیرند و از اهداف اصلی طرح اجتماع محور، توانمند سازی افراد در یک محله خاص است. 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در ادامه گفت: ایجاد همبستگی گروهی، افزایش احساس تعلق به اجتماع خود، ایجاد زمینه های مشارکت مردم و نهادهای مدنی از دیگر اهداف طرح های اجتماع محور و همیاران سلامت است که در شهرستان پیشوا در حال انجام هستند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در ادامه خاطر نشان کرد: طرح های غربالگری شنوایی نوزادان و پیشگیری از تنبلی چشم نیز به صورت رایگان در این محلات به اجرا درآمده اند.

کد خبر 20750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد