اسلامشهر| ۳هزار و ۵۰۰ دانشجوی نخبه دانشگاه‌ها تحت پوشش بهزیستی تهران

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: ۳هزار و ۵۰۰ دانشجوی نخبه و فرهیخته تحت حمایت و پوشش خانواده بهزیستی استان تهران درجات عالی علمی را طی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم  در آئین افتتاح طرح‌های بهزیستی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: مصداق عینی عمل صالح در ارائه خدمات به ضعیف‌ترین افراد در سازمان بهزیستی است.

وی افزود: فرزندان و معلولان که شالوده سازمانی کار ما بر آن استوار شده، دارای ظرفیت‌های بالای هستند که می‌توان از آن‌ها برای رشد و توسعه کشور بهره برد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۵۰۰ نفر از دانشجویان نخبه و فرهیخته کشور که درجات عالی علمی را در دانشگاه‌های معتبر و بزرگ کشور طی می‌کنند از فرزندان و یا افراد تحت پوشش خانواده بزرگ بهزیستی هستند.

خادم با بیان اینکه رویکرد ما در سازمان بهزیستی تکیه بر خردورزی و اندیشه ورزی است، تأکید کرد: شورای اندیشه ورزی در خانواده بهزیستی در سطح کلان تشکیل شده و امیدواریم که به زودی شورای اندیشه ورزی معلولان هم در سطح شهرستان اسلامشهر تشکیل شود تا بتوانیم با استفاده از نظرات و ایده‌های این شورا، آنچه در حوزه بهزیستی نیاز واقعی و به روز افراد است را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در گذشته خدمات توانبخشی به صورت دولتی به جامعه هدف ارائه می‌شد که در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در سطح استان تهران نسبت به راه‌اندازی مراکز مختلف توانپزشکی ورود خواهیم کرد تا با استفاده ازظرفیت بخش غیردولتی، یک فرصت مناسب که حق جامعه معلولان است را فراهم کنیم تا به خدمات مورد نیاز دسترسی بهتر و آسان‌تری داشته باشند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران با اشاره به ورود ظرفیت‌ها و استعدادها و پتانسیل‌های بالقوه در مجموعه بهزیستی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای جامعه معلولان، نخستین برنامه قرآنی که در سال جاری در حوزه توانبخشی و معلولان در سطح استان تهران داشته باشیم حتماً در شهرستان اسلامشهر برگزار خواهیم کرد

کد خبر 20725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد