در رسانه| اهدای ۴۲۰ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ۴۲۰ سری جهیزیه به همت بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) و با همکاری بهزیستی استان، طی مراسمی به زوج‌های مددجوی بهزیستی اهدا شد.

بهاره موفقی/ به گزارش «خراسان رضوی»، سردار غفورپور، جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در قرارگاه شهید برونسی در این مراسم گفت: این قول را به مردم عزیز خواهیم داد که از هفته بسیج ۹۸ تا پایان هفته دفاع مقدس امسال، چهار هزار سری جهیزیه را در اختیار نیازمندان استان قرار دهیم.

همچنین پوریوسف، مدیرکل بهزیستی استان نیز در این مراسم اظهار کرد: هریک از این جهیزیه‌ها شامل ۱۰ قلم، با ارزش مالی تقریبا شش میلیون تومان است که مبلغ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان از هزینه این جهیزیه را همکاران بسیج سازندگی پرداخت کردند و به همین میزان نیز بهزیستی با کمک‌های دولتی وخیران هزینه کرده است.

وی افزود: توزیع این ۴۲۰ سری جهیزیه از چندماه قبل شروع شده   و تعداد ۲۵ سری از آن در مشهد است که به طور نمادین توزیع خواهد شد، افراد معلول که ازدواج کرده‌اند، یا فرزندان زن‌های سرپرست خانوار یا فرزندان بهزیستی، مددجویانی بودند که این جهیزیه‌ها را دریافت می‌کنند، البته هنوز ۱۲۰۰   مددجوی دیگر داریم که باید جهیزیه این افراد را نیز فراهم کنیم.
محمد روحانی، مسئول بسیج سازندگی استان نیز در پایان این مراسم گفت: تصمیم گرفتیم تمام اقدامات مان را به یاد یکی از شهدای مشهدی مدافع حرم نام گذاری کنیم که این اقدام را نیز به نام شهید محمد جاودانی نام گذاری کرده ایم.

کد خبر 20698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد