مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل: مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست امام رضا(ع) در اردبیل احداث می شود

حجت الاسلام ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل از احداث مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست امام رضا(ع) در اردبیل خبرداد و گفت: این مجتمع از محل موقوفه صالح زاهدی از دانشمندان اردبیلی احداث می شود.

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیری استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، از احداث مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست امام رضا(ع) در اردبیل خبرداد و گفت: این مجتمع به متراژ 1403 از محل موقوفات صالح زاهدی دانشمند اردبیلی در منطقه نیار احداث می شود.

وی به نیت واقف اشاره کرد و گفت: این خیر اردبیلی موقوفه را به نیت احداث مرکزی برای نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست وقف کرده بود که با کمک موسسه امام رضا(ع) کار ساخت مجتمع در آینده نزدیک آغاز می شود.

مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان اردبیل در ادامه سخنان خود به آثار و برکات وقف مشارکتی در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: وقف مشارکتی وقفی است که برای موضوعی مشترک  و با مشارکت چند واقف انجام می شود

وی افزود: در وقف مشارکتی افراد خیر با هر سطح درآمدی می توانند در انجام یک کار خیر مشارکت داشته  و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.

کد خبر 20697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد