تکمیل سالن ورزشی جانبازان و معلولین اردبیل در اولویت است/ ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل: تکمیل سالن ورزشی نیمه‌کاره جانبازان و معلولین اردبیل در اولویت بوده و توجه به رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سجاد انوشیروانی در نشستی با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به جد پیگیر تکمیل سالن ورزشی نیمه‌کاره جانبازان و معلولین در اردبیل است.

وی افزود: توجه به ورزش و رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت و به دنبال این هستیم که زیرساخت‌های مناسبی را برای این قشر ورزشکار در سطح استان اردبیل ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: هیأت جانبازان و معلولین از رشته‌های پرمدال است که توجه ویژه مسؤولان مربوطه را می‌طلبد.

انوشیروانی ادامه داد: مکان ورزشی باید یک فضای اخلاقی باشد و اخلاق در ورزش باید حرف اول را بزند.

وی تصریح کرد: با توسعه ورزش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در رشته‌های ورزشی، می‌توان عوامل خشونت‌زا را در جامعه کاهش داد و جوانان جامعه انرژی خود را در یک محیط امن و سالم تخلیه کنند.

ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: توجه و نگاه ویژه به زیرساخت‌های ورزشی در حوزه ورزش بیماران خاص و معلولین می‌تواند باعث نشاط و روحیه بخشی این قشر شود که در برخی مواقع به‌دلیل معلولیت از جامعه دور مانده‌اند.

وی افزود: ورزش می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود و با توجه به استعدادهای ویژه و بالقوه‌ای که در استان وجود دارد، باید به ورزش پایه توجه ویژه‌ای شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: باید تلاش کنیم تا ورزش به جایگاه خود در بین خانواده و جامعه ایرانی دست یابد تا شاهد سلامت جسمی و روحی خانواده‌ها و در نهایت جامعه باشیم‌.

از سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه برنامه‌های بهزیستی حمایت می‌شود

ستاری بیان کرد: نباید از نقش مهم آموزش از طریق رسانه ملی و همچنین فضای مجازی در جهت آگاهی‌بخشی جامعه در حوزه های مختلف چشم‌پوشی کرد.

وی گفت: از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه برنامه‌های بهزیستی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حمایت خواهد شد، چرا که نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم در زمینه‌های مختلف ایفا می‌کنند.

کد خبر 20696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد