تقدیر از مدیر کل بهزیستی استان سمنان توسط ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان

از همت و مساعی مجدانه، همدلی، همراهی و حمایتهای ارزشمند شما به عنوان یار و یاور ستاد نماز جمعه سمنان مراتب تشکر و حق شناسی خویش را ابراز می نماییم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان محسن انصاریان مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان با علیرضا مدیر کل بهزیستی  استان سمنان دیدار داشت و پیام تقدیر و تشکر آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان را به جهت همت و مساعی در امر برگزاری نماز جمعه به ایشان اعطاء نمود.

متن پیام بدین شرح است:

نماز جمعه یک زنجیره ی به هم پیوسته در جامعه اسلامی است که با ابزارهای امروز عالیترین و دشوارترین گفتمان ها را درکشور مستقر می کند. (مقام معظم رهبری)

برادرگرامی جناب آقای علیرضا ایزدپور

مدیر کل محترم بهزیستی استان  سمنان

سلام علیکم

جمعه بهار هفته و سید ایام است، ربیع معنویت و تجلی وحدت اسلامی است و نماز جمعه به عنوان یادگار همیشه جاوید امام راحل(ره) همواره مرکز وحدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده، تا عطر اخلاق، محبت و رأفت اسلامی را درفضای جامعه پراکنده سازد.

لذا برخود واجب می دانیم تا گفتار و زبان به سپاس و امتنان از جنابعالی  بیاراییم و به تقدیر از همت و مساعی مجدانه، همدلی، همراهی و حمایتهای ارزشمندتان که در برگزاری این امر مهم ما را یاری نموده و به عنوان یار و یاورستاد نماز جمعه سمنان توفیق خدمت یافته اید، مراتب تشکرو حق شناسی خویش را  ابراز نماییم.

توفیق و موفقیت روز افزونتان را تحت عنایات حضرت ولیعصر(عج الل تعالی فرجه الشریف) از درگاه خداوند منان خواستاریم.

             محسن انصاری نیا                                                         سید محمد شاهچراغی

مسئول ستادبرگزاری نماز جمعه سمنان                        نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان

کد خبر 20658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد