نظرآباد | بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد از کارگاه تولیدی قائم

تولیدات کارگاه قائم از قبیل کاور پتو ، ماسک ،لباسهای بیمارستانی ، گان و ... میباشد ،که در حال حاضر ۴ تن از مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :روز سه شنبه مورخ ۳۱ تیرماه «ناصر زمانی» رئیس بهزیستی شهرستان نظرآباد به اتفّاق معاون مشارکتهای مردمی این اداره جهت بازدید درکارگاه تولیدی قائم حضور بهم رسانید. 

طی این دیدار حسین اردکی فرد مدیریت کارگاه تولیدی قائم بیان داشت: تولیدات این کارگاه از قبیل کاور پتو ، ماسک ،لباسهای بیمارستانی ،گان و ... میباشد که در حال حاضر ۴ تن از مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و آمادگی خود را مبنی بر اشتغال ۵ تن دیگر از مددجویان در این کارگاه را اعلام نمود.

همچنین مقرر گردید این کارگاه تولیدی برای زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش سازمان بهزیستی میباشند از طریق کار در منزل ایجاد اشتغال نمایند .

در ادامه ی این بازدید زمانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد عنوان کرد : از وظایف مهم سازمان بهزیستی ،اشتغال پایدار مددجویان است ومددجو با کسب مهارتهای شغلی و ارتباطی میتواند توانایی های اجتماعی وروانی خود را افزایش داده و در آینده میتواند در زنجیره تولید مشارکت نماید ودر اقتصاد کشور نقش فعالی داشته باشد.

همچنین وی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان توضیحاتی را ارائه نمود و در خصوص ارتباط تنگاتنگ کارفرمایان با سازمان بهزیستی تاکید و اظهار داشت :این ارتباط دو طرفه ،در راستای اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی نقش بسزایی خواهد داشت.

کد خبر 20642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد