شفافیت خدمات در برنامه های چهلمین سال تاسیس  بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن گزارشی از برنامه های هفته بهزیستی آن را نمونه ای از شفافیت خدمات در چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در مصاحبه با روابط عمومی گزارشی از برنامه های هفته بهزیستی این استان در چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی ارائه داد و آن را نمونه ای  از شفافیت خدمات بهزیستی دانست.

ایزدپور بیان داشت: بحول و قوه الهی در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با" شعار شفافیت، تحول خدمت ارتقاء سلامت درخانواده"  مسیری نو در جهت کرامت انسانی و توجه به همه ی ابعاد توانمند سازی بیش از پیش آغاز شد و  همواره با راهبردی تخصصی برای رفع محرومیت از مستضعفین تلاش می کند.

وی افزود:اداره کل بهزیستی استان سمنان در راستای اهداف عالیه سازمان بهزیستی کشور و در چهلمین سال تاسیس و در شرایطی متفاوت تر از سالهای قبل و مواجه با بحرا ن کرونا در جهت حفظ سلامتی مددجویان و جامعه هدف برنامه های خود را در این هفته در چند بخش بصورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسانید .

وی بیان داشت: برنامه های هفته بهزیستی در سال ۹۹ با میثاق با شهدای انقلاب علی الخصوص شهید گرانقدر شهید دکتر محمد علی فیاض و  ادای احترام در مزار یکی از شهدای اداره کل بهزیستی استان سمنان شهید اسماعیل کاشفی آغاز شد.  

ایزدپور در ادامه تصریح کرد: افتتاح ۲۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور جهت مددجویان از طریق ویدئو کنفرانس توسط ریاست سازمان بهزیستی کشورکه ۹ واحد ان در استان سمنان بود و افتتاح مرکز اقامتی بهبود و درمان اعتیاد  سینا، افتتاح مرکز توانبخشی ویژه معلولین جسمی حرکتی در شهرستان دامغان از برنامه های انجام شده در روزهای اول هفته بهزیستی بود.

مدیر کل سپس اظهار داشت: در تحقق شعار شفافیت برنامه ارتباط تلفنی مستقیم یک ساعت در روز در ستاد و شهرستانهای تابعه سراسر استان با حضور مدیر کل دفتر بازرسی و عملکرد استانداری استان انجام شد.

 وی  از دیگر فعالیتهای  انجام شده  این اداره کل در هفته بهزیستی از  دیدار با خیرین برگزیده استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور مسئولین و مدیر کل دفتر اموربانوان استانداری در مراکز تحت نظارت  را بهزیستی از فعالیتهای برجسته این اداره کل برشمردند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان  همچنین حضور  دکتر گلرو نماینده مردم سمنان مهدیشهر سرخه، مهندس قندالی ریاست سازمان امور عشایر کشور در ستاد بهزیستی استان سمنان و دیگر مسئولین  را  در هفته بهزیستی باعث دلگرمی و خرسندی مجموعه کارکنان این اداره کل در ستاد و شهرستانها دانست و اظهارداشت:اداره کل بهزیستی استان سمنان با تحقق خرد جمعی و در جهت  بهبود خدمات همواره  مدافع حقوق  مددجویان و جامعه هدف خود بوده و با تلاش های نیروی های انسانی متخصص  در حد توان سعی می کند   کرامت انسانی و توانمند سازی مستضعفین را فراهم کند.

 

کد خبر 20616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد