شاهرود | افتتاح یک واحد مسکونی و دو طرح اشتغال در شهرستان شهرستان

با حضور رعنا سورمه رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان سمنان یک واحد مسکونی دو معلولیتی روستایی و ۲ طرح اشتغال مددجویی تحویل و افتتاح گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان یک واحد مسکونی دو معلولیتی روستایی و ۲ طرح اشتغال مددجویی همزمان با هفته بهزیستی با حضور رعنا سورمه رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان سمنان و مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود تحویل و افتتاح شد.

رعنا سورمه رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال ، فعالیت مسکن را یکی اقدامات شاخص سازمان بهزیستی برشمرده و افزود :  واحد مسکونی تحویل شده با هزینه ۲۰۰ میلیون تومانی ساخته شده است که ۳۶ میلیون تومان آن با همکاری و اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی در ادامه افزود : سازمان بهزیستی برای احداث واحدهای مسکونی علاوه بر پرداخت کمک های بلاعوض به مددجویان تمامی هزینه های انشعاب آب،برق،گاز و پروانه ساختمانی منازل ایشان به صورت رایگان صادر می شود.

رعنا سورمه یکی از اهداف سازمان بهزیستی را ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرده و گفت:بهزیستی استان با کمک بانک های عامل سعی دارد تسهیلات اشتغال برای مددجویان فراهم نموده و زمینه خودکفایی آنها را فراهم کند.

وی با حضور در نمایشگاه صنایع دستی مددجویان و افتتاح آن از همکاری و مساعدت خیرین بمنظور در  اختیار قرار دادن محل به مددجویان شهرستان کردند و ابراز داشتند امید است با مشارکت خیرین بسترهای لازم را برای اشتغال جامعه هدف ایجاد گردد .

ایشان در ادامه از کتابفروشی الکترونیکی یکی یگر از مددجویان تحت پوشش که با تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی سازمان فعالیت خود را آغاز نموده بود، دیدن کرد.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : تعهد اشتغال بهزیستی شهرستان در سال گذشته ۱۶۱ مورد بوده است که ۱۷۰ مورد اشتغال ایجاده شده و در این راستا مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

کد خبر 20609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد