شاهرود | گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان در هفته بهزیستی

جهانسیر گفت : خدا را شاکریم که در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی ، خدمتگزار محرومین و معلولینی هستیم که متعهدترین و متدین ترین افراد جامعه را تشکیل می دهند و اگرچه این مسئولیت سنگین بر دوش ما نهاده شده است ولیکن همکارانم با توان جسمی و ظرفیت بالای روحی در تلاشند بهترین خدمت را به جامعه تحت پوشش ارائه نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود اقدامات صورت گرفته در هفته بهزیستی را تشریح کرد.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی گفت: خدا را شاکریم که در چهلمین سالگرد سازمان بهزیستی،خدمتگزار محرومین و معلولینی هستیم که یکی از متعهدترین و متدین ترین افراد جامعه را تشکیل می دهند و اگرچه این مسئولیت سنگین بر دوش ما نهاده شده است ولیکن همکارانم با توان جسمی و ظرفیت بالای روحی در تلاشند بهترین خدمت را به جامعه تحت پوشش ارائه نمایند.

جهانسیر ادامه داد: طبق قانون برنامه ششم توسعه سازمان بهزیستی یکی از دستگاه های متولی سلامت اجتماعی می باشد و به همین خاطر شعار هفته بهزیستی در سال جاری "شفافیت،تحول خدمت و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده" نام گذاری شد که ما هم در مجموعه بهزیستی شاهرود تلاش کردیم با اجرای برنامه های متنوع در هفته بهزیستی، احقاق گر این شعار باشیم.

ایشان در ادامه اهم فعالیت های شهرستان را در هفته بهزیستی را حضور در گلزار شهدا ، حضور در منزل مددجویان و اهدای سبد کالا و پیگیری مسائل و مشکلات ، تقدیر از همکاران در زمینه عفاف و حجاب تقدیر از زحمات مسئول حراست اداره ، تقدیر از کارمند نمونه و همکاران بازنشسته سال گذشته ، حضور معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در شهرستان و افتتاح یک واحد مسکونی برای خانواده دارای دو عضو معلولیت و طرح اشتغال مددجویی اهدا خون ، دیدار با امام جمعه و فرماندار محترم ضمن ارائه گزارش یکساله از عملکرد بهزیستی  شهرستان در حوزه های مختلف بیان داشتند .

جهانسیر گفت :  در حال حاضر ۲ مرکز  درمان سرپایی اعتیاد ، ۷ کمپ ترک اعتیاد  و یک مرکز کاهش آسیب تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود فعالیت می کنند که در نشستی با مسئولین کمپ های ترک های اعتیاد، دستورالعمل های پذیرش و ترخیص بیماران را یادآور شده و از مرکز کاهش آسیب که خدمات استحمام  اقامت شبانه،یک وعده غذای گرم و....به معتادین فاقد سرپناه ارائه می دهد، بازدیدی شبانه انجام شد .

وی افزود : ۳ مرکز توانبخشی شبانه روزی و ۴ مرکز شبه خانواده توسط بخش خصوصی اداره می شوند که خوشبختانه با اقدامات مسئولین ، مربیان و مددکاران این مراکز ، شاهد هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا نبودیم و بدین جهت بر خود فرض دانستیم به نحو شایسته از ایشان تقدیر کنیم.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت: همکارانم در اورژانس اجتماعی شهرستان شاهرود در سال گذشته ، پاسخگوی ۴۴۶ تماس تلفنی مرتبط و ۳۰۰۰ تماس تلفنی غیرمرتبط بوده اند و در راستای معرفی فعالیت های اورژانس اجتماعی ، مانورهای متعددی در نقاط مختلف شهرستان  به مناسبت هفته بهزیستی برگزار نمودیم.

وی ادامه داد: در آخرین روز هفته یهزیستی با حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت پاسخگوی مراجعین بودیم.

جهانسیر در انتها بیان داشت: کلیه ۶۰ پرسنل در اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با روح فداکاری مستمر و ایثار  در سازمان بهزیستی خدمت نموده و ۲۳ موسسه خیریه، ۲۰ مرکز در حوزه پیشگیری، ۱۰ مرکز در حوزه توانبخشی و  ۳۷ مرکز در حوزه امور اجتماعی ما را در این مهم یاری می دهند.

کد خبر 20600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد