مهدیشهر | گزارش اقدامات اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر در هفته بهزیستی

ناظمی گفت : امید است با بازگشت جامعه به شرایط ایده آل و سلامت تمامی هم وطنان عزیز ، امکان تحقق هر چه بیشتر رسالت چهل ساله سازمان بهزیستی کشور و شعار امسال شفافیت ، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده ایجاد شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، دکتر هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گزارشی از فعالیت های اجرا شده در هفته بهزیستی این شهرستان ارائه کرد.

 ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت : همزمان با هفته بهزیستی و گرامی داشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور با برنامه ریزی و جلسات مستمر برنامه های از قبیل حضور در گلزار شهید بهزیستی ، شهید کاشفی درجزین و تجدید میثاق با آرمان های شهدا( آغاز برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان مهدیشهر) با حضور خانواده شهید ، تحویل پروژه های  مسکن مددجویی همزمان  با برنامه کشوری واگذاری 2100 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش  سازمان بهزیستی کشور  توسط جناب آقای قبادی دانا که در این برنامه تعداد 6 واحد مربوط به مددجویان تحت پوشش شهرستان مهدیشهر بود ، ارتباط تلفنی توانخواهان با رئیس اداره ، برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار و دوره های آموزش مهارت های زندگی به صورت غیر حضوری و در قالب گروه های آموزش مجازی در شهرستان مهدیشهر برگزار شد .

ایشان در ادامه : با توجه به اهمیت و نقش پررنگ صنایع دستی  و... شهرستان مهدیشهر ، موسسات خصوصی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برای حمایت و ایجاد انگیزه در مددجویان هنرمند (به ویژه زنان سرپرست خانوار ) اقدام به تشکیل کانال در پیام رسان ها با هدف معرفی و فروش محصولات صنایع غذایی و صنایع دستی بانوان هنرمند مهدیشهر نموده اند .

هدی ناظمی در پایان ضمن اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه ها با رعایت کامل اصول بهداشتی  به مرحله اجرا رسید و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان مهدیشهر در ارتباط با شیوع ویروس کرونا ، بسیاری از طرح ها و ایده های نوین کارشناسان ما در حوزه های مختلف  متاسفانه اجرایی نشده ابراز داشتند : امید است با بازگشت جامعه به شرایط ایده آل و سلامت تمامی هم وطنان عزیز ،  امکان تحقق هر چه بیشتر رسالت چهل ساله سازمان بهزیستی کشور و شعار امسال شفافیت ، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده ایجاد شود .

کد خبر 20596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد