نظرآباد | تشکر و قدردانی رئیس بهزیستی نظرآباد به نیابت از مدیر کل بهزیستی استان از مدیرعامل شرکت ره پویان شمیم ایرانیان

امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه در یک نشست صمیمانه ناصر زمانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد بهمراه معاون مشارکتهای مردمی این اداره به نمایندگی از مدیرکل بهزیستی استان با علیرضا قاضی نور مدیر عامل شرکت ره پویان شمیم ایرانیان دیدار و گفتگو نمود.


به گزارش اداره کل بهزیستی استان البرز :در این دیدار رئیس اداره بهزیستی بیان داشت وظیفه سازمان بهزیستی در اشتغال تسهیل گری است بطوریکه با کارفرمایان محترم برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی رایزنی صورت میپذیرد و این ارتباط با کارفرمایان باید رو به افزایش باشد تا آنها بتوانند چتر حمایت خودرا در اشتغال بر این افراد بگسترانند.  

در ادامه گفتگو مدیرعامل شرکت ره پویان شمیم ایرانیان یکی از دغدغه های اصلی و مهم خود را فراهم نمودن شرایطی جهت اشتغال مددجویان و معلولین تحت پوشش بهزیستی دانست و آمادگی خود را مبنی بر اشتغال ۶ تن دیگر از مددجویان در این واحد تولیدی اعلام نمود.  

وی همچنین در خصوص اشتغال دوتن از مددجویان موفق و تحصیلکرده تحت پوشش بهزیستی قول مساعدت و همکاری دادند و به اهدا ۳۰۰ بسته مواد غذایی جهت توزیع در بین مددجویان اشاره نمودند.

در پایان ناصر زمانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد با اهداء لوح سپاس از سوی دکترحیدری مدیرکل بهزیستی استان از مدیرعامل شرکت ره پویان شمیم ایرانیان جهت اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 20581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد