دیدار مدیر کل بهزیستی استان کرمان با مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان

مدیر کل، معاون پشتیبانی ومنابع انسانی ، رئیس روابط عمومی و کارشناسان حقوقی بهزیستی استان کرمان با حضور در دفتر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان به همراه جمعی از کارشناسا ن با حضور در دفتر مدیر کل ثبت املاک با ایشان دیدار وگفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان در این دیدار عباس صادق زاده با تشریح فعالیت های بهزیستی گفت : سازمان بهزیستی بنا به نوع ماموریت های سازمانی با گروه های مختلف و دارای شرایط خاص از مردم سرو کار دارد.
 .
وی همچنین با بیان اینکه بهزیستی به واسطه تنوع فعالیت های خود ، شرکاء اجتماعی متعدد دارد ؛ یاد آور شد : علاوه بر شرکاء اجتماعی اعم از سازمان های دولتی و فعالان این زمینه که با بهزیستی همکاری می کنند ، عمده خدمات توسط مراکز غیردولتی و موسسات خیریه انجام می شود.

                                                                                                                                  

در ادامه  مسائل مربوط به ثبت املاک بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت و علی محمودی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز برای هرگونه همکاری در موضوع ساماندهی و ثبت املاک متعلق به بهزیستی در حیطه وظایف قانونی اعلام آمادگی کرد .


در پایان این دیدار مدیر کل بهزیستی با اهدا  تابلو صنایع دستی از تولید ات زنان سرپرست خانوار از همراهی و همکاری مجموعه ثبت اسناد و املاک با بهزیستی قدردانی کرد .

                                                                                         

                                                                                       

کد خبر 20570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد