۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان تهران توزیع شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون که حدود ۱۵۰ روز است، ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان این استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون که حدود ۱۵۰ روز است، ۲۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان این استان توزیع شده است.

امین شاهرخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته ها در ۱۶ شهرستان استان تهران توزیع شد که از این تعداد پنج هزار بسته در روز بهزیستی ۲۵ تیر به نیازمندان اهدا شد.
مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: ارزش هر بسته معیشتی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بود که توسط خیران و بسیجیان تهیه شد.
وی ادامه داد: بسیاری از مددجویان بهزیستی شغل های فصلی یا خانگی داشتند که با شیوع کرونا و با تعطیل شدن بسیاری از مشاغل فصلی و موقت خانواده ها را برای تهیه ارزاق زندگی با مشکل مواجه کرده از این رو توزیع بسته های معیشتی همچنان ادامه دارد از این رو از خیران و مردم درخواست می کنیم کمک های مومنانه خویش را به این بهزیستی اهدا کنند تا در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.
شاهرخی با اشاره به کمک های تولیدکنندگان گفت: اگر شرکت ها و کارخانه ها در تهیه ارزاق کمک کنند، بهزیستی نیز آمادگی کامل دارد که شرایط معافیت مالیاتی برای این کارخانه ها را فراهم کند. 
وی از مردم و خیران خواست که کمک های نقدی خود را برای تهیه بسته های معیشتی از طریق ۲ شماره حساب پشتیبان مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران شامل شماره حساب ۹۵۹۵۹۵۹۵۹۵ نزد بانک رفاه، شعبه مستقل مرکزی و شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ و یا با شماره گیری کدهای دستوری #۵۵۵*۷۲۴* و یا #۲*۶*۷* به دست نیازمندان واقعی برسانند.
مدیرکل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: همچنین مردم می توانند کمک های غذایی غیرنقدی خود شامل روغن، برنج، پنیر، ماکارونی و همه اقلام خوراکی اولیه مورد نیاز را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

کد خبر 20561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد