بهزیستی و انتقال خون در یک راستا قدم بر می دارند

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی و چهلمین سالگرد تاسیس این سازمان، مدیرکل انتقال خون یزد با حضور در جلسه شورای معاونین بهزیستی با مدیران این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر علی محمد عطابخش؛مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به سالروز تاسیس بهزیستی گفت: بهزیستی 52 فعالیت مصوب دارد و در حال حاضر نوزده هزار نفر تحت پوشش مستقیم این اداره کل هستند.

وی ادامه داد: بهزیستی و انتقال خون در یک راستا قدم بر می دارند و آن هم کمک به هم نوع است و به همین علت فعالیت در هر دو دستگاه خداپسندانه است.

عطابخش در خصوص خدمات حمایتی بهزیستی گفت:در حال حاضر ۱۱ هزار نفر یارانه و ۱۹ هزار نفر هزینه مستمر از بهزیستی دریافت می کنند. 

در ادامه مدیر کل انتقال خون استان ضمن تبریک روز بهزیستی، جایگاه انتقال خون یزد را در کشور تشریح نمود و به بیان موضوعاتی همچون دستیابی انتقال خون استان به محصولات نوین، موفقیت در مدیریت مصرف خون و کاهش ضایعات پرداخت.

دکتر نقی تقوائی با اشاره به حیاتی بودن سازمان انتقال خون و میزان سلامت خون گفت: اهداکنندگان سرمایه های انتقال خون هستند و مردم دارالعباده استقبال خوبی از اهدای خون دارند به عنوان مثال متوسط اهدای خون در کشور به ازای هر هزار نفر 24 نفر است در حالی که در استان یزد 35 در هر هزار نفر است.

 وی در پایان با اشاره به چهلمین سالگرد تاسیس بهزیستی گفت: چهل سالگی سن بلوغ فکری است و مطمئنا بهزیستی با انجام فعالیت های مصوب و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خود در راستای کمک به همنوع به این بلوغ فکری رسیده است.

کد خبر 20555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد