سرخه | عملکرد  شهرستان در هفته بهزیستی

رستمی گفت: بهزیستی شهرستان سرخه با دارا بودن ۲۴۰ توانخواه تحت حمایت به تفکیک توانبخشی ۲۰۴ و اجتماعی ۳۶ و تحت نظارت داشتن ۳ مهد کودک ، یک موسسه خیریه و ۵ پرسنل در حال ارائه به جامعه هدف خود می باشد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان ، ابوالقاسم رستمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه گزارشی از عملکرد این شهرستان درهفته بهزیستی داشت.

ابوالقاسم رستمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرخه در ابتدا ضمن تقدیرازکلیه همکاران ستاد و علی الخصوص پرسنل شهرستان سرخه در برگزاری هرچه با شکوهتر هفته بهزیستی ابراز داشتند : بمناسبت هفته بهزیستی در شهرستان سرخه همزمان با تحویل دو هزار و۱۰۰ واحد مسکونی درکشور یک واحد مسکن توانخواه در روستای ایج از توابع شهرستان با مساعدت مبلغ ۶۰ میلیون ریال از سوی بهزیستی و مبلغ۷۸۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن در تحویل شد.

رستمی در ادامه ارتباط مستقیم تلفنی مددجویان با زئیس شهرستان و پیگیری مشکلات آنان را از دیگر اقدامات این شهرستان در هفته بهزیستی برشمرد و گفت : برگزاری شورای سالمندان جهت بهبود کیفیت زندگی و توانمندسازی آنان در محل فرمانداری ، دیدار مددجویی ، حضور در شورای معاونین و ... دیگر فعالیت های هفته بهزیستی در شهرستان بوده است .

ایشان در پایان : بهزیستی شهرستان سرخه با دارا بودن ۲۴۰ توانخواه تحت حمایت به تفکیک توانبخشی ۲۰۴ و اجتماعی ۳۶ و تحت نظارت داشتن ۳ مهد کودک ، یک موسسه خیریه و ۵ پرسنل در حال ارائه به جامعه هدف خود می باشد .

کد خبر 20522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد