البرز | دیدار مدیرکل بهزیستی استان با همکاران بهزیستی اشتهارد

 با اقداماتی که دکتر قبادی دانا رئیس محترم سازمان انجام دادند قبل از اینکه بحث افزایش ها بر سر ده درصد و چهارصد هزار تومان تمام شود ، افزایش حقوق بروی احکام کارمندان بهزیستی را انجام دادیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : امروز مورخ ۲۷ تیرماه و در ششمین روز گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی استان البرز جهت اجرای برنامه های این هفته راهی شهرستان اشتهارد شدو با همکاران این شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.

دکتر حیدری در این نشست صمیمی گفت :این شهرستان علی رغم اینکه یکی از شهرستانهای برخوردار به لحاظ استقرار صنایع است اما بدلیل شرایط بد اقتصادی افراد دارای فقر ، در این شهرستان زیاد هستند متأسفانه به لحاظ ساختاری اداره شهرستان اشتهارد در گذشته  مجوز لازم را نگرفته و در حال حاضر در این شرایط اقتصادی قطعا امکان اینکه ما بتوانیم وضعیت شهرستان را از لحاظ اداری و نیروی انسانی ارتقا دهیم کار بسیار سختیست ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

خداوند را شاکرم که علی رغم محدودیتی که وجود دارد ، امسال سازمان بهزیستی توانست برای نیروهای قراردادی ۴۳ درصد و برای نیروهای پیمانی ۴۲ درصد و نیروهای رسمی ۳۹ درصد افزایش حقوق داشته باشد.

و این افزایش حقوق میتوانست در قالب رفاهی و اضافه کار داده شود ولی برای اینکه اثر مستقیم بر آینده و دوران بازنشستگی داشته باشد تصمیم گرفته شد روی احکام اضافه حقوق داشته باشیم و بر روی احکام جدید اعمال شد
بنابراین علی رغم تنگنای اقتصادی دولت ولی خداروشکر بحث اضافه حقوق بسیار خوب بود.

 با اقداماتی که دکتر قبادی دانا رئیس محترم سازمان انجام دادند قبل از اینکه بحث افزایش ها بر سر ده درصد و چهارصد هزار تومان تمام شود ، افزایش حقوق بروی احکام کارمندان بهزیستی را انجام دادیم.

من از زحمات شما بسیار سپاسگزارم و با اینکه تعداد نیروی انسانی شهرستان اشتهارد بسیار کم و پرونده های مددجویی زیاد است میدانیم زحمات شما زیاد است و انشاالله تلاش خواهیم کرد در آینده بتوانیم جذب نیرو داشته باشیم و یا بخش های تخصصی را توسعه بدهیم.
دکتر حیدری ادامه داد : خانم بهروزی رییس بهزیستی اشتهارد یکی از مدیران بسیار خوب و توانمند ماست که توانسته شهرستان اشتهارد را بخوبی مدیریت کند ولی حتما انتظار داریم روی مسائل اساسی تأکید و توجه بیشتری داشته باشند. بحث اشتغال یکی از مؤلفه های اساسی توانمند سازیست که در شعار بهزیستی هم آمده است و با توجه به ظرفیت کارفرمایی که در این شهرستان وجود دارد باید تلاش بیشتری شود تا تعداد زیادی از جامعه هدف را توانمند کنیم.

یکی از انتظارات ما این است که مددکار اجتماعی بهزیستی باید در شرایط سخت اقتصادی بتواند یار و یاور جامعه هدف باشد و تلاش بکند برای جامعه هدف رفاه و اقناع ایجاد کند و رفتارش در مواجهه با جامعه هدف امید آفرین باشد.

گاهی مواقع همه مشکلات با پول حل نمی شود و مددکاران اجتماعی باید از همان دانشی که دارند برای آرام کردن و التیام بخشیدن به مددجویان  استفاده کنند.

بهزیستی یک دستگاه متفاوت است و در شرایط بد اقتصادی باید توسعه بجای اینکه محدود شود باید افزایش پیدا کند و اغلب مسئولین هم تفکری این چنین دارند و امیدوارم بتوانیم در آینده گامهای اساسی برای این شهرستان برداریم.

پس از این جلسه مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه بهروزی رییس شهرستان و همکاران بهزیستی این شهرستان جهت حضور در همایش کاهش آسیبهای اجتماعی راهی سالن اداره ارشاد شهرستان اشتهارد شدند.

کد خبر 2049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد