بوشهر| دشتستان| اختصاص ده هزار خدمت برای مددجویان دشتستانی

بوشهر| دشتستان| دکتر جواد لقمان زاده فرماندار شهرستان دشتستان و هیئت همراه به مناسبت هفته بهزیستی با رییس و کارکنان بهزیستی آن شهرستان دیدار کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از دشتستان ، در این دیدار دکتر لقمان زاده فرماندار دشتستان ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از تلاش رییس و پرسنل بهزیستی دشتستان  گفت: بهزیستی نهادی فرهنگی ، اجتماعی جهت خدمت رسانی به افراد محروم جامعه است ودر همین راستا فرمانداری نیز همکاریهایی را با بهزیستی دشتستان داشته و در کمیته برنامه ریزی مبلغ 266 میلیون تومان در سال نود و هشت به بهزیستی این شهرستان اختصاص داده شد.

در ادامه  حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تشکر از حضور فرماندار و هیئت همراه در بهزیستی گزارشی از عملکرد بهزیستی آن شهرستان جهت ارائه خدمت به جامعه هدف سازمان را ارائه نمود.

رییس بهزیستی دشتستان  با بیان این مطلب که فرمانداری دشتستان تعامل و همکاری صمیمانه ای را با بهزیستی  داشته گفت: سازمان بهزیستی با داشتن مأموریت زیاد و اعتبارات محدود ، با کمبود منابع مالی روبروست اما کارهای شایسته ای با تلاش همکاران  و با پشتیبانی مدیر کل و معاونین در حوزه‌های مختلف پیشگیری، توانبخشی، مشارکت ها و امور اجتماعی انجام می گیرد.

 حمید انصاری رییس بهزیستی شهرستان دشتستان به فعالیت واحدهای این اداره اشاره کرد و گفت : در سال 97 تا کنون تعداد ده هزار خدمات در زمینه های  مشاوره ی ژنتیک، غربالگری شنوایی و بینایی ، در حوزه توانبخشی شش هزار معلول ، در حوزه امور اجتماعی هزار و هفتصد و هفتاد خانوار تحت حمایت، ده هزار نفر در واحدهای مهد کودک و کودکان خیابانی  صورت گرفته است.

  انصاری در بحث اشتغال مددجویان افزود : در این راستا مبلغ دو میلیارد تومان در قالب وامهای اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش داده شده است .

رییس بهزیستی دشتستان ضمن بیان  همکاری مراکز علمی، فرهنگی، ورزشی و درمانی با بهزیستی دشتستان گفت  : جهت اوقات فراغت فرزندان خانواده‌های گروه هدف و مددجویان فعالیتهای خوبی در حوزه فرهنگی برای  این عزیزان با همکاری این مراکزصورت گرفته است .

در پایان به دو ورزشکار معلول سینا بهمنی و حسین جامعی و همچنین به کارکنان بهزیستی دشتستان لوح تقدیر اهدا گردید .

کد خبر 2046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد