آغاز فعالیت موسسه خیریه نیک اندیشان رابر زمین در آخرین روز از هفته بهزیستی

به مناسبت هفته بهزیستی و در آخرین روز از این هفته آیین آغاز به کار موسسه خیریه نیک اندیشان رابر زمین با حضورعلی علیدادی سلیمانی امام جمعه ، مجید ایوار معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ، نجمه سالاری رئیس بهزیستی ، اعضاء هیات مدیره و هیات امنا خیریه نیک اندیشان رابر زمین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رابر ، نجمه سالاری رییس اداره  با تشریح روند ارائه خدمت به جامعه هدف گفت : در شهرستان رابر600خانواده آسیب پذیر تحت حمایت بهزیستی قرار دارند که با توجه به وضع اقتصادی موجود با مشکلاتی صد چندان روبه رو هستند و کمک خیرین و مسئولان می تواند در رفع بخشی یا همه این مشکلات موثر باشد .

                                                                                                                                                                

وی در ادامه با اشاره به شعار هفته بهزیستی گفت : بهزیستی در کنار موسسات خیریه و فعالان اجتماعی  با تحول خدمت ؛ از طریق کارآفرینی و ایجاد کارگاههای تولیدی و ارتقاء سلامت اجتماعی ، برای توانمند سازی جامعه هدف گامهای موثر واثر بخشی را بر می دارد که تحقق این مهم  نیازمند نگاه ویژه خیرین و مسئولین به موضوع مهم مسئولیت اجتماعی است .

علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر نیز در این آیین با قدردانی از تلاش های بهزیستی وتقدیر از همراهی و همکاری هیات امنا این خیریه و خیرین گفت : این موسسه خیریه در امتداد رزمایش همدلی و مواسات سر آغاز گامهای  مهمی برای محرومیت زدایی در منطقه می باشد .

علیدادی سلیمانی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان در زمینه کمک های مومنانه برای اجرای رزمایش همدلی مومناته در  ماه مبارک رمضان افزود :این رزمایش هم اکنون باید به نهضت تعاون و احسان تبدیل شود تا مشارکت وهمدلی آگاهانه در جامعه ادامه داشته باشد .

در  این آیین مدیرعامل و اعضاء هیات مدیریه موسسه خیریه نیک اندیش رابر زمین به شرح اقدامات و برنامه های آینده پرداختند .

گفتنی است در حاشیه این مراسم کارگاه تولید ماسک، با ظرفیت ایجاد اشتغال برای سه نفر  از افراد دارای معلولیت  و زنان سرپرست خانوار، نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف و همچنین نمایشگاه آسیب های اجتماعی آغاز به کار کردند .

کد خبر 20456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد