ادامه فعالیت مهدهای کودک تهران بدنبال موج دوم کرونا/پروتکل ها سختگیرانه تر شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به سختگیرانه تر شدن نظارت بهزیستی بر مراکز روزانه وشبانه روزی به دنبال موج بعدی شیوع کرونا در استان تهران گفت: مهدهای کودک فعلا با رعایت پروتکل های ابلاغی و با حداقل ظرفیت فعال هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ دکتر امین شاهرخی با اشاره به ادامه فعالیت مراکز روزانه و مهدهای کودک ‌استان تهران در هفته پیش رو گفت: هنوز دستورالعملی مبنی بر تعطیلی این مراکز از طرف ستاد مقابله با کرونا اعلام نشده است.

وی افزود: لازم به ذکر است استقبال از مهدهای کودک ‌بعد از بازگشایی مجدد آنها کم بوده است و عمدتا برخی مادران کارمند نسبت به سپردن فرزندان خود به مهدهای کودک اقدام کرده‌اند. 

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بیشتر مبتلایان به کرونا در مراکز بهزیستی نیز مربوط به مراکز شبانه روزی -و نه روزانه- بوده‌اند، ادامه داد: لذا مهدکودک‌ها با ظرفیت کم فعالیت خود را شروع کردند و از خانواده‌ها خواسته شد تا پذیرش کودکان با اولویت والدین کارمند انجام‌ شود.

به گفته شاهرخی، تعدادی از مهدهای کودک شامل حدود ۲۰ تا ۳۰ مرکز نیز به علت عدم صرفه اقتصادی در این مدت تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک فعلا با رعایت پروتکل‌های ابلاغی و با حداقل ظرفیت فعال هستند، تصریح کرد: بهزیستی استان تهران مجددا مقررات را نسبت به مراکز نگهداری و شبانه روزی سختگیرانه‌تر کرده و نظارت‌ها را افزایش داده است.

کد خبر 20452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد