بیجار/ ۲  تُن گوشت مرغ میان مددجویان بهزیستی بیجار توزیع شد

رییس اداره بهزیستی بیجار از توزیع رایگان ۲ هزار و ۱۴۰ کیلوگرم گوشت مرغ گرم در میان خانوارهای مددجوی تحت پوشش این اداره حمایتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ، رضا شاهمرادی اظهار کرد: به مناسبت هفته بهزیستی، این مقدار گوشت مرغ با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیون ریال تهیه و به صورت رایگان میان خانوارهای تحت پوشش این اداره توزیع شد.

وی افزود: به این مناسبت به ۷۰۰ خانوار به تعداد هر خانوار ۲ عدد مرغ گرم تحویل شد که هزینه تهیه این میزان از محل کمک های مردمی و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تامین شده است.

رییس اداره بهزیستی بیجار اضافه کرد: در حال حاضر ۵ گروه همیار زنان بی سرپرست در قالب ۲ کارگاه خیاطی، ۲ کارگاه قالی بافی و یک واحد نانوایی در شهرستان بیجار تحت حمایت این اداره در حال فعالیت هستند.

شاهمرادی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی در راستای حمایت کارآفرینان تحت و طرح های اشتغالزایی در قالب تسهیلات و مکان به افراد تحت پوشش اهدا می کند، گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور و آسیب کسب و کارهای اقتصادی، بهزیستی بیجار حدود ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به متقاضیان تحت پوشش پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۹۲۴ خانوار نیازمند تحت پوشش این اداره هستند، یادآور شد: شماره حساب مشارکت ۱۱۱۱۱۰۰۰۴۴ و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۴۰۳۴ نزد بانک رفاه کارگران به نام مشارکت های مردمی بهزیستی بیجار جهت واریز کمک های نقدی در اختیار مردم قرار دارد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

کد خبر 20421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد