دامغان | دیدار معاون فرماندار با رئیس اداره به مناسبت هفته بهزیستی

زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان : اداره بهزیستی دامغان با تحت نظارت داشتن دو مرکز سالمندان روزانه و شبانه روزی ، یک مرکز بیماران روانی مزمن ، مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، سه مرکز توانبخشی ، پنج مرکز نگهداری فرزندان ، بیست و یک مهد کودک و روستاه مهد و ۲۱ موسسه خیریه و با ۴۸ نفر پرسنل در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف بهزیستی می باشد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان نوچه معاون فرماندار شهرستان دامغان بمناسبت هفته بهزیستی با محمود زحمتکش رئیس شهرستان دیدار کرد .

محمود زحمتکش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در ابتدا ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی گزارشی از عملکرد این اداره در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال را ارائه و ابراز داشتند : بهزیستی در چهار حوزه تخصصی مشغول فعالیت می باشد و بیشترین فعالیت در حوزه توانبخشی با دو هزار و ۳۲۹ پرونده است.

رئیس اداره بهزیستی دامغان گفت: در بهزیستی شهرستان دامغان تعداد دو هزار و ۹۷۲ فرد تحت حمایت هستند که از این تعداد در حوزه توانبخشی دو هزار و ۳۲۹ نفر و در حوزه اجتماعی ۶۴۳ نفر خدمات دریافت می نمایند .

ایشان در ادامه : اداره بهزیستی دامغان با تحت نظارت داشتن دو مرکز سالمندان روزانه و شبانه روزی ، یک مرکز بیماران روانی مزمن ، مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد،  سه مرکز توانبخشی ، پنج مرکز نگهداری فرزندان ، بیست و یک مهد کودک و روستاه مهد و ۲۱ موسسه خیریه و با ۴۸ نفر پرسنل در حال ارائه خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف بهزیستی می باشد .

زحمتکش در پایان : اهم برنامه هفته بهزیستی را گلباران مزار شهدا ، افتتاح مرکز توانبخشی مهر آفرین ویژه معلولین جسمی حرکتی ، برگزاری مسابقه خاطره نویسی و پیامکی ویژه کارکنان و فرزندان مراکز ، برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی از طریق فضای مجازی، بازدید از گروه های همیار، توزیع سبد مواد غذایی بین مددجویان ، ارائه خدمات مشاوره ، توانبخشی به معلولین و عموم مردم به صورت رایگان ، دیدار مددجویی ، ارتباط تلفنی مددکاران با مددجویان و تقدیر از خیرین را نام برد .

کد خبر 20414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد