ضرورت عملیاتی سازی سند تحول فرهنگی اجتماعی قم

استاندار قم با بیان ضرورت کار در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی بر عملیاتی سازی سند تحول فرهنگی اجتماعی قم تاکید کرد.

دکتر بهرام سرمست در جلسه با مدیران اداره کل بهزیستی، که همزمان با هفته بهزیستی در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته بهزیستی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهزیستی، اظهار کرد: طرح های مرتبط با ارائه خدمات اجتماعی در راستای اسناد بالادستی و شورای عالی اجتماعی کشور بوده باید در این زمینه اقدامات جامع صورت گیرد.

استاندار قم مصوبات شورای عالی اجتماعی کشور را مورد توجه و عنایت مقام معظم رهبری دانست و افزود: مقام معظم رهبری و نیز ریاست محترم جمهوری توجه و تاکیدات مهمی برای حل مسائل فرهنگی و اجتماعی قم دارند و بر این اساس سال‌های گذشته سند تحول فرهنگی اجتماعی استان قم تدوین‌شده است.

سرمست با اشاره به اقدامات و مأموریت‌های گسترده سازمان بهزیستی، اضافه کرد: در حوزه پیشگیری و درمان مسائل و آسیب های اجتماعی، در کنار دستگاه های دولتی، نیاز به حضور تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد امری بدیهی است.

وی ادامه داد: زیستن و همزیستی به سبک زندگی و نحوه تعاملات گروهی مرتبط است و باید الگوگیری از متن جامعه با استفاده از تشکل‌های مردمی در دستور کار مدیران قرار گیرد که در این راستا مراکز ارائه خدمات اجتماعی مثبت زندگی نقش بالایی در الگودهی و الگوپذیری از جامعه را دارند.

کد خبر 20397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد