افتتاح یک طرح خدماتی بهزیستی در خاش

با حضور فرماندار خاش و معاونت پیشگیری بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، کارگاه تولیدی خیاطی  در یکی از محلات شهر خاش با اشتغال ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خاش با حضور فرماندار خاش و معاونت پیشگیری بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، کارگاه تولیدی خیاطی  در یکی از محلات شهر خاش با اشتغال ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
 

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خاش  دکتر حسینی معاون پیشگیری بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برنامه افزایش اعتبارات و افزایش یارانه درمان مراکز اقامتی بهبودی کوتاه مدت در دستور کار است.

دکتر حسینی گفت: افزایش سهمیه مسکن و حمایت از اشتغال معتادین بهبود یافته و اختصاص سهیمه برای مددجویان پشت نوبت از دیگر برنامه های اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان است.

وی همچنین تأکید کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و سایر ارگان های مرتبط مرکز اقامتی بانوان در شهرستان خاش تأسیس شود.

صاحب گل صالحی فرماندر خاش با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به پیشگیری، توانمندسازی، اشتغال و مبحث مشارکت، اهمیت جمع‌آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آنان را خواستار شد.

 صالحی پیگیری برای راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان و راه‌اندازی مراکز مشاوره و استفاده از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط بومی و نیز لزوم مستندسازی اقدامات بهزیستی در حوزه‌های اجتماعی، پیشگیری، توانمندسازی و غیره را با اهمیت توصیف کرد.

ادریس تمندانی نیز افزود: این کارگاه اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیون ریال در خاش برای ۱۰ نفر از زنان سرپرست خانوار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

این مسئول یادآور شد: در کارگاه اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار با تأمین چرخ خیاطی زمینه امرار معاش زنان در معرض آسیب های اجتماعی از طریق کار خیاطی فراهم می‌شود.

کد خبر 20381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد