بازدید دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز از کارگاه تولید لباس های فضایی ویژه معلولین

لباسهای فضایی ویژه معلولین جسمی حرکتی که توسط مرکز توانبخشی "آفتاب "شهرستان کرج تولید شده بود امروز برای مراکز توانبخشی بهزیستی سراسر کشور ارسال میشود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : دکتر «اسدالله حیدری»  مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه "علیرضا فتاح پور"مدیر بهزیستی کرج که جهت بازدید از نحوه تولید لباسهای فضایی ویژه معلولین در این کارگاه حضور یافت با بیان اینکه لباس تولید شده در کارگاه "آفتاب" لباسی است که سالهاست که در دنیا در حال استفاده است و امروز مرکز آفتاب استان البرز با طرحی جدید برای اولین بار درکشور این لباس را اختراع کرده و به ثبت رسانده عنوان کرد: این لباس به ایستادن معلولین جسمی حرکتی و بهبود عملکردشان کمک می‌کند.

دکتر حیدری با بیان اینکه استفاده از این لباس بار و فشار را از روی درمانگران برمیدارد، تصریح کرد: این لباس در سال ۹۶ در کشور ثبت اختراع شد تا در این  کارگاه  بتواند شغل پایدار برای معلولین ایجاد کند.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا تلاش شد ۲۰۰ دست کامل این لباس در این کارگاه تولید و به تمامی مراکز جسمی حرکتی بهزیستی سراسر کشور در هفته بهزیستی بصورت رایگان ارسال و اهداء شود.

 وی گفت: قیمت تمام شده هر دست لباس کامل به همراه ضمایم آن "یک و نیم میلیون تومان " است.

کد خبر 20354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد