رباط کریم|مددکاران اجتماعی، طلایه داران بهتر زیستن هستند

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: خدمت در این نهاد منشا خیر و برکت دنیوی و اجر اخروی است و فروتنی، سعه صدر، عشق، دلسوزی و از خود گذشتگی از ویژگی های بارز پرسنل این نهاد است.

به گزارش روابط عمومی شهرستان رباط کریم، نظام ملکشاهی با حضور در محل اداره بهزیستی ضمن تبریک هفته بهزیستی به این مجموعه و قدردانی از زحماتشان، با پرسنل و رئیس اداره دیدار و گفت وگو نمود و با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی بیان کرد: شما طلایه داران بهتر زیستن هستید و از این که بهتر زیستن را آن هم در این شرایط سخت جامعه برای مددجویان آسان تر می کنید، سپاسگزاریم.
نماینده عالی دولت در ادامه عملکرد اداره بهزیستی را شبه بیمارستان دانست و افزود: در بیمارستان تنها مراجعان برای درمان مشکلات جسمی مراجعه می کنند اما مراجعان اداره بهزیستی، مزید بر مشکل بیان شده دچار آسیب روح و روانی نیز هستند به خصوص که اکثرشان نوجوان هستند که مراتب آسیب پذیریشان رابیش تر و کار شما را حساس تر می کند.
وی در ادامه با بیان این که خدمت به خلق خدا، بهترین توفیقی الهی است که تنها نصیب عده ای می شود که لایق لطف خداوند هستند، افزود: تحت حمایت قرار دادن  ۵ هزار خانواده توسط اداره بهزیستی شهرستان که بیشترشان کودکان به خصوص دختران هستند بسیار سخت است چرا که رفتار و کردار مددکاران برای این آینده سازان کشور، الگو محسوب می شود و بسیار حائز اهمیت است و شایسته است با اهمیت دادن به روح لطیفشان و حمایت هایتان، یادآور خاطرات خوبشان باشید.
وی خواستار همراهی همه مسئولان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان برای حمایت از اداره بهزیستی شد و اظهار کرد: از مهم ترین وظایف بهزیستی، شناسایی آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی جهت رفع این مشکلات و آسیب هاست که این مهم جز با همکاری و همراهی تمامی دستگاه های فرهنگی ادارات میسر نمی شود

کد خبر 20353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد