ورامین|بازدید نماینده ورامین، قرچک و پیشوا از بهزیستی شهرستان ورامین

نماینده شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا، به مناسبت هفته بهزیستی در اداره شهرستان ورامین حضور یافت و به کارکنان این نهاد، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ورامین، نوش آبادی به مناسبت هفته بهزیستی از شهرستان پیشوا بازدید کرد و ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی این شهرستان هفته بهزیستی را تبریک گفت.

ریس بهزیستی شهرستان پیشوا در این دیدار، با تشریح فعالیت‌های بهزیستی در شهرستان ورامین، دامنه اقدامات و موضوعات فعالیت اداره متبوع خود را بسیار گسترده توصیف نمود.

 رئیس بهزیستی شهرستان پیشوا گفت: بهزیستی سه جامعه هدف عمده را تحت حمایت خود دارد و کارکنانش با ایثارگری خاصی، این مجموعه را راهبری می نمایند.

نماینده شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در این بازدید خطاب به کارکنان، فعالیت آنان را سخت ولی ارزشمند برشمرد و افزود: نیازمند حمایت های شغلی هستید و کنترل و پیشگیری معلولیت ها، بر مشقت کار شما می افزاید.

وی افزود: اگر پیشگیری در همه ابعاد، صحیح صورت می گرفت، اکنون به جای صرف هزینه های غیر، سرمایه گذاری های لازم اجتماعی را در دستور کار ادارات حمایتی داشتیم و بالندگی کشور و منطقه را نظاره می کردیم.

نوش آبادی در ادامه بیان کرد: داشتن تعداد بالای آسیب دیدگان اجتماعی در شهرستان ورامین،  معضل بزرگی است که نیازمند تدبیر و چاره اندیشی لازم است.

کد خبر 20349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد