ساوجبلاغ |استقرار تیم اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ

تیم اورژانس اجتماعی اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان نمود و در پایان جوایزی توسط رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ به این عزیزان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در ورودی  ساختمان بهزیستی این شهرستان جهت آشنایی مردم با انواع فعالیتای اوژانس اجتماعی مستقر شد.


در ششمین روز از هفته بهزیستی، تیم اوژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ از ساعات اولیه روز پنجشنبه مورخ ۲۶ تیر ماه در ورودی ساختمان اداره بهزیستی شهرستان استقرار یافت و جهت اطلاع رسانی و آشنایی مردم از اقدامات و انواع فعالیتهای اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ  از قبیل بحرانهای فردی و خانوادگی (تلفن ۱۲۳)، کودک آزاری، زوجین متقاضی طلاق، همسرآزاری، کودکان خیابانی و کار و... و. اقدام به  نصب بنر، پوستر و همچنین پخش بروشور و تراکت  در بین مردم نمود.

لازم به ذکر است همزمان با این فعالیت، اورژانس اجتماعی در همین مکان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان نمود و در پایان جوایزی توسط ثانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان  ساوجبلاغ به این عزیزان اهداء شد.

کد خبر 20347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد