نظرآباد | دیدار رئیس دادگستری ودادستان عمومی وانقلاب شهرستان نظرآباد و همکاران بهزیستی نظرآباد

رئیس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نظرآباد با همکاران اداره بهزیستی این شهرستان دیدار و سالروز چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :امروز پنج شنبه ۲۶ تیرماه مصادف با ششمین روز از هفته بهزیستی «یوسف رزقی » رئیس دادگستری و «روح الله احمدی » دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نظرآباد با همکاران اداره بهزیستی این شهرستان دیدار نمودند و سالروز چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را به آنان تبریک و بابت تلاشهای شبانه روزی وزحمات های همکاران تشکر و از تعامل مثبت و سازنده بهزیستی با دادگستری در ارتباط با جامعه هدف و موارد ارجاعی قدردانی نمود.


«ناصر زمانی » رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد ضمن خیر مقدم وتشکر بابت حضور گرم این عزیزان در اداره بهزیستی مطالبی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در وضعیت فعلی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،اعتیاد ،مشاوره ارائه نمود وبر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تاکید کرد.

در پایان توسط رئیس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نظرآباد با اهداء لوح سپاس از رئیس و همکاران اداره بهزیستی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 20345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد