ساوجبلاغ | تقدیر از معاونین و کارشناسان اشتغال ستاد و مراکز تحت نظارت برای کسب رتبه برتر اشتغال

با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ توسط رهبر معظم کشورمان با شعار سال جهش تولید و اهمیت و حساسیت موضوع اشتغال بویژه در مورد جامعه هدف تمام تلاش خودرا به کار ببرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :امروز پنجشنبه مورخ ۲۶ تیرماه همزمان با ششمین روز از هفته بهزیستی طی مراسمی در دفتر فرهاد پادری ثانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ از معاونین و کارشناسان اشتغال ستاد و مراکز تحت نظارت تقدیر شد.

در  این مراسم که به دلیل  کسب رتبه برترسال ۹۸ اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در حوزه اشتغال برگزار شد،رئیس بهزیستی شهرستان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بهزیستی از معاونین و کارشناسان فعال در زمینه اشتغال جامعه هدف اداره بهزیستی شهرستان از زحمات بی شائبه و پشتکار ایشان که منجر به کسب رتبه برتر سال ۹۸ گردید،با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه از کارکنان فعال در زمینه اشتغال خواست با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ توسط رهبر معظم کشورمان با شعار سال جهش تولید و اهمیت و حساسیت موضوع اشتغال بویژه در مورد جامعه هدف تمام تلاش خودرا به کار ببرند.

لازم به ذکر است که بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با جذب بالغ بر ۶ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغالزایی و تحقق  صد در صدی تعهد اشتغال توانست برای ۲۴۰ نفر از افراد جامعه هدف ایجاد شغل نماید.

کد خبر 20335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد