دیدار معاون پشتیبانی و منابع انسانی با نمایندگان منتخبین حوزه های ستادی

حسین نوحی : مهم ترین سرمایه ما در مجموعه بهزیستی سرمایه انسانی ما هستند و در جهت حفظ سلامتی جسمی و روحی کارکنان مصمم هستیم که برنامه ها و قوانین مصوب شده طبق پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کووید ۱۹ اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در گرامیداشت هفته بهزیستی  و به مناسبت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور برنامه دیدار حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان با نمایندگان منتخبین حوزه های تخصصی ستاد بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

 عسگری نظری مسئول امور عمومی و پشتیبانی کاشیان مسئول کارگزینی  الهام حسن آبادی کارشناس بودجه نیز در این جلسه حضور داشتند.

حسین نوحی  معاون پشتیبانی و منابع انسانی در ابتدا ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات و تلاشهای کلیه کارکنان در اداره کل و شهرستانها تقدیر و تشکر کرد.

وی سپس گزارشی از عملکرد حوزه پشتیبانی در خصوص اجرای برنامه های مرتبط با کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار ارائه داد و بیان داشت: تمام برنامه های ابلاغ شده به حوزه ها در خصوص رعایت نکات بهداشتی پس از بحث و تبادل نظر در اتاق فکر با حضور اعضاء کمیته پیشگیری و شورای کارشناسی مصوب شده و سپس به اطلاع کلیه کارکنان رسیده است.

نوحی در ادامه گفت: با توجه به شرایط کرونا در جامعه و به تبع آن اداره کل بهزیستی استان سمنان با توجه به اهمیت ویژه در بخش سلامت کارکنان تلاش می کنیم که خدمات بهتر و مطلوب تری به کارکنان و جامعه هدف ارائه شود و حوزه پشتیبانی و منابع انسانی در تلاش است که بتواند در کنار حمایت از حق و حقوق کارکنان خود در مجموعه بهزیستی استان خدمات و تسهیلات را در خور و شایسته آنان پرداخت نماید.

 نوحی تاکیدکرد: مهم ترین سرمایه ما در مجموعه بهزیستی منابع انسانی ما هستند و در جهت حفظ سلامتی جسمی وروحی کارکنان مصمم هستیم که ا برنامه ها و قوانین مصوب شده طبق پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کووید ۱۹ اجرا شود.

نوحی بیان داشت:با رعایت این  نکات بهداشتی توانستیم در موج اول از بروز بسیاری از حوادث ناگوار  در مراکز ادارات پیشگیری شد و از همه ی کارکنان خواهشمندیم که در این خصوص به تمام موارد مطرح و ابلاغ شده توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین بیان داشت: عدم تجمع کارکنان در اتاقها و محیط کاری،استفاده اجباری از ماسک و نظارت و کنترل رفت و آمد مددجویان بجز در شرایط خاص پرهیز از ماوریت ها و اردوها و حضور دسته جمعی تا خد امکان پرهیز از مسافرت علی الخصوص در مناطق قرمز می تواند کمک موثری در بهبود شرایط موجود و پیشگیری از ویروس کووید ۱۹در بین کار کنان شود.

در این جلسه نمایندگان منختبین در حوزه های ستاد مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند و معاون پشتیبانی و منابع انسانی و همکاران در حوزه پشتیبانی شنونده و پاسخگوی مطالب و خواسته های همکاران بودند.

کد خبر 20321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد