در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیرکل بهزیستی استان کرمان بر استفاده از ظرفیت ها ی استانی در خدمت رسانی تاکید شد

به مناسبت هفته ملی بهزیستی ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به همراه معاونین با حضور در بهزیستی استان کرمان با مدیر کل بهزیستی دیدار وگفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل در این دیدار که با حضور اعضا شورای معاونین بهزیستی و مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره ) برگزار شد ، با اشاره به شرایط کنونی جامعه ، گفت :  بحران های به وجود آمده از جمله شیوع ویروس کرونا به وجود آورنده پدیده های اجتماعی و مشکلات اقتصادی است که این پی آمدهای این پدیده ها به دو مجموعه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) سرریز می شود .


وی با بیان اینکه علیرغم اینکه نمی توانیم در مورد پی آمدهای به وجود آمده ناشی از انواع مسائل اجتماعی بی تفاوت باشیم ؛ افزود : محدودیت های اعتباری ، امکانات و نیروی انسانی در مقابل  با حجم ورودی های جدید به جمع خدمت گیرندگان سازمان های  حمایتی باعث کاهش اثر بخشی و توان ارائه خدمت ماندگار به جامعه می شود .


صادق زاده اجرای برنامه های محرومیت زدایی را مقطعی دانست و یادآور شد : نتایج این برنامه ها ملموس و و اثربخش نبوده و با پرهیز از موازی کاری و استفاده از دانش و تجربه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و مشارکت سایر سازمان ها می تواند شرایط را برای رفع محرومیت زدایی نتیجه بخش فراهم کند .


 مدیرکل بهزیستی استان کرمان اشتغال برنامه ریزی شده و پایدار را یکی از ابزارهای مهم در رفع محرومیت دانست و تصریح کرد : برای ایجاد هر اشتغال پایداری باید پیش زمینه هایی چون آموزش های حرفه ای ، آموزش مهارتهای زندگی و استفاده از ظرفیت بنگاههای اقتصادی به کار گرفته شود .


یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تبریک هفته بهزیستی و فرارسیدن چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی با اشاره به محدودیت های موجود ، حجم ارائه خدمات حمایتی در شرایط کنونی را در سازمان هایی چون کمیته امداد و بهزیستی را قابل توجه توصیف کرد .


وی همکاری به موقع و ارزشمند جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اختصاص سهمیه برای حمایت از افراد پشت نوبت را اقدامی خوب دانست و اظهار داشت :  در شرایط سخت کنونی  همراهی و همصدایی  کمیته و بهزیستی در بخش های مشترک باعث ارائه خدمات استفاده سریع می شود که در نیتجه گره گشایی اثر بخش را به همراه دارد .


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین بهره گیری از سایر ظرفیت ها را در خدمت رسانی سریع و به موقع به خانواده ها و گروه های نیازمند لازم دانست .


 

کد خبر 20320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد